fredag 1 juni 2012

Malmö Garden Show

Idag har jag besökt Malmö Garden Show! Jag fotade en hel del och vill gärna dela med mej av bilderna, även om jag inte skriver text till varje bild.

Jag har gjort som jag brukar göra vid kviltutställningar, efter varje objekt kommer en bild av skylten som hör till. Hoppas att du som är intresserad kan läsa dem.

Som ni kan se på människorna på denna bild, var vädret inte det bästa.  Hårda vindar och skurar.
Smart cykelskjul!


















Gillar!
























































Den här trädgården skulle jag gärna ha tagit med mej hem!














 Och det var fler som tyckte som jag!
 Nu kommer vi till balkong-avdelningen.




Den här balkongen är verkligen odlingsfokuserad!












Häftiga "krukor"!
 Sista bilden. Jag lägger snart ut ett nytt inlägg med de "ordinarie" trädgårdarna i Slottsträdgården.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar