fredag 1 juni 2012

Slottsträdgården, Malmö


Är det någon som tycker att detta är vackert?




Detta ska vara en stilren trädgård! Jag kommenterade det till en man som kom dit samtidigt med mej, sa att det inte var särskilt stilrent med döda växter.

-Nej, den har varit bättre, sa han. 

-Det hoppas jag verkligen!

-Ja, jag var med och gjorde den! Och jag är inte stolt över den nu... 
Det kunde ju ha varit pinsamt, men jag står verkligen för vad jag sa. Särskilt under dessa dagar, för Malmö Garden Show...









Lite handarbete mitt i alltihopa!






















  





















Jag börjar visst gilla lupiner!
















 Nu har det strulat i en halvtimme, ni får nog klara er utan de sista bilderna... Eller åka dit!

Om jag hade haft en näsduk eller servett med mej, skulle jag ha rengjort skylten!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar