torsdag 23 februari 2012

Vid min läsfåtölj just nu


Många av de system och metoder jag tog till mej när jag läste den här boken för 10 år sedan, använder jag fortfarande. Det är bra betyg!
Nu läser jag den igen, och planerar för nya områden att få ordning på.
När vi nu bor i ett så mycket mindre hus gäller det att allt är organiserat för att få plats med allt det vi nu valt att behålla.

Just nu kommer KM med ett nyss lass från butikshuset, mer som ska placeras och få sin bästa plats.

Jag återkommer med bilder när det börjar bli som jag vill ha det.

Boken rekommenderas varmt!



Den här fick jag hem igår, och har bara börjat bläddra i. Om jag lyckas leva efter den kommer jag, om lite drygt ett år, att kunna fira min 40-årsdag igen! Rapporter kommer om det går bra!


1 kommentar:

  1. Oj, det är inte värt att jag börjar träna efter den boken för då kanske jag blir av med min pension och måste börja jobba igen.
    Kram

    SvaraRadera